red bmw car on road

Nová kampaň se značkou BMW poběží na čerpacích stanicích Shell od 8. května do 9. července, tedy přesně 9 týdnů. Zákazníci se do ní budou moci zapojit prostřednictvím speciálních kódů na hracích kartách, které získají natankováním 30 litrů paliv Shell FuelSave, Shell V-Power, zakoupením prémiového programu v myčce nebo 2 vod do ostřikovačů Smart. Za natankování 30 litrů Shell V-Power zákazník získá dokonce karty dvě.

Losování o hlavní ceny proběhne po skončení kampaně, ze všech registrovaných kódů členů věrnostního programu Shell ClubSmart, kteří nevyhráli některou ze 700 cen s brandingem BMW. Nejhodnotnější z cen, nový vůz BMW 320i, výherce dostane v atraktivní červené barvě.

O menší ceny s brandingem BMW se bude losovat již během kampaně každý týden. Pro zákazníky bude připraveno týdně 80 výher. Mezi menšími cenami s brandingem BMW výherci najdou takové ceny jako například cestovní tašky a batohy, městské koloběžky, deštníky, termohrnky nebo sluneční brýle.

Shell je technologickým partnerem značky BMW na globální úrovni, a to pro paliva i maziva. Díky technologickému partnerství používají prémiové oleje a maziva Shell autorizovaní prodejci a servisy BMW ve více než 140 zemích celého světa. Paliva Shell V-Power, která mají čisticí schopnosti a napomáhají zvyšování výkonu motorů, jsou doporučeným palivem pro sportovní řadu BMW M. Aby toho nebylo málo, Shell je také prémiovým technologickým partnerem závodní divize BMW.