Sales and Marketing ve společnosti Shell je hnací silou pro globální obchodní úspěch.

Pozice v oddělení Sales and Marketingu ve společnosti Shell se točí kolem zákaznických zkušeností a jsou nezbytné pro vytváření hodnoty napříč celým zákaznickým řetězcem. Hledáme proto nadané obchodníky a zkušené marketéry, kteří dokážou přinášet hodnotu a spokojenost zákazníkům po celém světě.

Tím nejdůležitějším pro Sales and Marketing je propojení se zákazníky a pochopení jejich potřeb, ať už se jedná o zákazníky z ulice, obchodní partnery, vlády nebo nevládní organizace. Jenom tak můžeme pohánět růst zisku kupředu.

Právě proto hledáme výjimečné odborníky v oblasti Sales and Marketingu, kteří mají úžasnou osobnost a zkušenost s korporátním sektorem. Lidi, kteří s nadšením zlepší zkušenosti našich zákazníků a umí budovat vztahy založené na důvěře. Hledáme jednotlivce, kteří chtějí být součástí organizace orientované na zákazníka a kteří touží mít pozitivní vliv na odvětví.

Seznamte se s manažerem, Juanem Ignacio Eliasem na pozici Global Sales Excellence Lead v Shell Global Commercial

Juan říká, že základním rozdílem mezi společností Shell a jinými mezinárodními ropnými společnostmi, je v hodnotě značky Shell, globálních příležitostech k rozvoji a jejím závazku vůči zákazníkům.

„Zastával jsem již několik pozic v Sales and Marketingu na místní, regionální i celosvětové úrovni,“ říká, „a nejvíc mě bavilo mít přístup k tak různorodé oblasti a pracovat v globální společnosti se silnými základními hodnotami: poctivost, bezúhonnost a respekt k lidem.“

Juan, který pro společnost Shell pracuje už více než 10 let, vysvětluje, jak efektivní týmy těch nejlepších obchodníků ve společnosti Shell fungují, aby zákazníkům poskytly tu nejlepší možnou zkušenost.

„Práce pro společnost Shell v jakékoli obchodní roli znamená pracovat s velmi profesionálním a odborným týmem, využívat ty nejnovější techniky a nástroje a při tom udržovat správnou rovnováhu pracovního a osobního života.“

Hlas zákazníka a Obchodní dokonalost

Závazek společnosti Shell být společností orientovanou na zákazníka a maximalizovat hodnotu pro zákazníka je nejlépe zachycena v kampani Hlas zákazníka a interním programu obchodní dokonalosti.

Kampaň Hlas zákazníka jsme spustili v roce 2012 na čerpacích stanicích po celé Británii a v roce 2013 proběhla i na prodejnách Shell po celém světě. Tato kampaň nám pomohla v reálném čase zjistit, co si zákazníci myslí o svém zážitku během nakupování u společnosti Shell. To nyní začíná utvářet, jak čerpací stanice společnosti Shell pracují, a poskytuje nám velmi důležitou příležitost vést s našimi zákazníky mezinárodní rozhovor. 

Program obchodní dokonalosti má zase za úkol identifikovat a rozvíjet nejlepší obchodní praktiky pro naše komerční týmy. Pomáhá našim obchodním odborníkům koordinovat a sladit svou práci tak, aby mohli lépe porozumět a naplnit potřeby zákazníků. Je to také důležitý nástroj pro zajištění, že máme pro naše pracovníky nastavená správná pravidla chování, procesy a nástroje. 

Díky kariéře v Sales and Marketingu ve společnosti Shell se ponoříte do těch nejnovějších postupů obchodního managementu a budete mít příležitost mít vliv v rámci našeho vysoce respektovaného obchodního podniku.

Více na stránce Profesionálové

Hledání zaměstnání pro odborníky

Prohlédněte si kariérní příležitosti a zjistěte jaký můžete mít se společností Shell vliv.

Proč si vybrat společnost Shell?

Přidejte se k spolupracujícímu a průkopnickému týmu, který je odhodlaný pomáhat vyvíjet zdroje energie, které jsou zapotřebí k pohánění pokroku.