Shell představuje novou značku – Shell Café

srp 16, 2021

Na cestě k dalšímu zlepšování nabídky kvalitních služeb nejen pro řidiče na čerpacích stanicích představuje společnost Shell Czech Republic a.s. novou značku Shell Café, která zahrnuje kromě nové značky kávy a dalších výrobků také kavárny a kávové koutky. Shell Café je novou globální značkou Skupiny Shell, představovanou ve vybraných evropských zemích.

Shell nabízí firemním zákazníkům kompenzaci emisí CO₂

srp 13, 2021

Společnost Shell Czech Republic a.s. nabízí firemním zákazníkům možnost kompenzovat emise CO₂ a další skleníkové plyny z natankovaných pohonných hmot prostřednictvím palivových karet Shell. Vyprodukované emise CO₂ kompenzuje Shell nákupem tzv. uhlíkových kreditů z mezinárodních projektů pro ochranu a obnovu přírodních ekosystémů.

Naše hot dogy uspěly ve spotřebitelském testu dTest

čvc 16, 2021

Nezávislý spotřebitelský test potvrdil vysokou kvalitu párků v hot dogech Shell, které nabízíme na našich čerpacích stanicích v České republice.

Shell přináší novou aplikaci Shell Fleet App pro živnostníky a malé a střední firmy

bře 30, 2021

Společnost Shell Czech Republic a.s. přichází na český trh s novou aplikací Shell Fleet App pro živnostníky a malé a střední firmy. Aplikace umožňuje jednoduše a bezkontaktně spravovat náklady na palivo až pro šest firemních vozidel, využívajících palivové karty Shell.

Shell a Scuderia Ferrari obnovují technologické partnerství

úno 18, 2021

Hlavním cílem prodloužení dlouholetého technologického partnerství společnosti Shell s týmem Scuderia Ferrari je nadále podporovat úspěch týmu na závodní dráze a podílet se na významných technologických inovacích a vizích pro udržitelnou dopravu.

Silniční nákladní doprava je blízko bodu zlomu k rychlejší dekarbonizaci

led 22, 2021

Společnosti Shell a Deloitte zveřejnily společnou studii, která popisuje, jak dosáhnout dekarbonizace silniční nákladní dopravy, a vychází při tom z názorů lídrů dopravních firem i odborníků na nákladní silniční dopravu z celého světa. Více než 70 % ze 158 dotazovaných považuje dekarbonizaci za absolutní prioritu nebo jako jednu ze tří hlavních priorit své organizace.